زینت پدر...

خرید بک لینک

این چه وضشه :|

سه شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۵ | 18:36

دلم واستون تنگ شده. میفهمید؟ کاش دقیقن میفهمیدید چقدرررر.

چرا اینقد دلتنگ کننده هسین شماا؟؟؟ خدا رو خوش نمیاداا . حالا خود دانید..

++خدایا یه جوری جورش میکنی؟؟

ای بابا باز حرف دهنمو نفهمیدم ولش کن بیخیال.

هر چی خودت میدونی همونه :)

moniz |

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: وضشه, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:23

چرا عاخه؟؟دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۶ | 14:16 خسته شدم ازین زندگی بی برنامه. هیچ وقت یه برنامه ی ثابت و درستی نداشتیم. همیشه نزدیک عید که میشد تو مدرسه همه از هم میپرسیدن عید شما کجا میرین؟ من هیچ وقت جواب مشخصی نداشتم. یعنی هیچ وقت نشده از قبل برنامه ای داشته باشیم که فلان موقع میریم فلان جا. خسته شدم از این که همیشه رو هوام. بعد از یه عمری میخواستم برم پیش دوستم از بی برنامگی و سر در گمیص زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: عاخه؟؟, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:23

dream untill your dream come true :)

دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۶ | 14:29

شما شاهد باشین من اگه این دفعه نرسیدم دیگه خودم میدونم و خودم

:))). نه جدی یه جا خوندم : نگذار آرزوهایتیک روز تبدیل به حسرت

شود مگر چند بار در زندگی پیش می آید که آدم چیزی را عمیقااا بخواهد.

بلهه.

++ شما هم اجازه ندین اینجوری بشه.

حسرت خوردن عذاب خیلی دردناکیه. واقعا میگم.

moniz |

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:23

صفحه بندی