این چه وضشه :|
سه شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۵ | 18:36
چرا اینقد دلتنگ کننده هسین شماا؟؟؟ خدا رو خوش نمیاداا . حالا خود دانید..
++خدایا یه جوری جورش میکنی؟؟
ای بابا باز حرف دهنمو نفهمیدم ولش کن بیخیال.
هر چی خودت میدونی همونه :)
moniz |
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: وضشه, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:23
ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: عاخه؟؟, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:23
dream untill your dream come true :)
دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۶ | 14:29
:))). نه جدی یه جا خوندم : نگذار آرزوهایتیک روز تبدیل به حسرت
شود مگر چند بار در زندگی پیش می آید که آدم چیزی را عمیقااا بخواهد.
بلهه.
++ شما هم اجازه ندین اینجوری بشه.
حسرت خوردن عذاب خیلی دردناکیه. واقعا میگم.
moniz |
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:23